divendres, d’agost 3

Alfés

Típic divendres que dius que no arribaràs tard a casa, que avui toque fer bondat. però al final com sempre t'acaben enganyant.
Primer m'onanem cap a Alpicat que hem de passar a recollir la tata i la neus, questaen fent de voluntaries a la Creu Roja i allí ja agafem el formulari que després anirem passant per tot arreu (si encara no l'has omplert no patixcos, pots enviar un correu, o per la pròxima festa potser el tornem a portar)

Doncs bé, a Alfés tocaven otra vez, los Pastoret's Rock, que sí encara continuen amb lo repertori de fa tres anys...però bé mos han dit que astan preprant coses noves.
Bé la gent d'alfés molt simpàtica, bé d'alfés d'alfés no vam conèixer dingú però weno... ai sí!! vam coneixer cinc o sis padrins, molt simpàtics, mos van dir que lo poble ere nostre!

Un cop que van acabar de tocar los badabodoc ( o algo aixines) vam pujar a l'escenari, i aclamats per la gent del public ( se podian contar a millares!!) que no parava de cridar "Bombo, bombo!!" vam fer una segona interpretació del hit de l'istiu, un cap acaba la gran interpretació el públic va provocar una abalanxa a l'escenari, i mos vam començar a fer fotos!!

bé això sirie tot, aquí dixem una foto, ja avisarem del guanyador del concurs de la caixa de peres i pomes.



Per veure totes les fotos apreta aqui

I com vam dir aquí tiniu lo nou vidio del cap com un bombo, aquesta vegada ja, dalt d'un escenari i amb el clamor d'un públic fidel:vidio

1 comentari:

folguereta ha dit...

festival per alfès!!

Molt bones les fotos...

Salut

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!