dissabte, de novembre 24

un cap de setmana d'estiu al mig del novembre!!

Sí fruites d'arreu, un cap de setmana que hagués pogut semblar de ple estiu a mig novembre!
Tot a co
mençat lo dissabte a la tarde a mollerusa concretament on feien "l'humoris causa" que com lo seu nom indique, és una festival d'humor, en aquest utilitzant el teatre.

Pri
mer durant la tarde unes quantes obres per nens que , no pas pel que el nostre esperit no fos de nen, no mos van acabar de convèncer massa, però després una gran obra, que recomanem amb molt ènfasi si tiniu l'oportunitat de vere : "Por humor a l'arte" de LA TROVA.

Un cop acabat lo teatre
mos vam anar cap Arbeca i allí mos esperava la colla del ganxet (que des d'aquí saludem) un bon sopar, portat per nosaltres, amb berberchos i tot!!(al pryca estan d'oferta)


bé després una nit com una altra, és a dir, entrant gratis al concert, marcant amb el sello a tothom qui veiem però lo bo va venir a les set del matí quan vam arribar a cal pastisser, però ara he d'anar a dormir questic cansat així que ja us ho escplicaré!

(al cap de una setmana.....)

Bé ara sí que tinc ganes d'esciure però ves ja no tinc a la ment tan fresc lo diumenge passat. La situació ere la següent: eren les set del matí, després d'intentar fer un susto a l'anna (aquí ficaré lo vidio) després de parlar gairebé en lo sinyoret alcalde de Arbeca, el qual vafer com tots lo polítics. i després d'agafa prestades certes begudes, mos vam anar cap a cala pastisera a dormir! a l'arribar la sorpresa va ser trobarnos lo sinyor pastisser ja despert fent pasitossos (com no podia ser d'altra manera) i la seua ajudant la qual mos va prometre que la seua filla mos faria lo logotipo, però ves la gent promet però ja veure'm. I bé pos vam esmorzar una mica per la pastisseria, no mos van dixar tocar gaira cosa, degut a que no inspiràvem gaire confiança en aquella hora i així que vam dicidir anar a dormir.

Al despertar-mos, tard com sempre, vam acabar de col.laborar amb lo sinyor Manel, lo passtiser. però ja li quedava poca cosa a fer i quan vam acabar vam anar a donar un tomet per la fira, cosa que vam decidir que haurem de fer més sovint (el anar a donar tombs per les fires) allí vam ballar la polka, i quan ja estàvem apuntats per participar al concurs de "avere qui minge més aulives" va sonar el telèfon de la mare dient-mos que haviem d'anar a dinar...i pos ves cap a casa!!


Això va ser lo cap de setmana passat, i aquesta setmana com és pont PERES I POMES se'n va a Euskal Herria!!! en quatre furgonetes de nou places cadascuna i en los Erasmus de la URV!
Ja vos farem una crònica més o menys detallada!!! avere les fruites de terres lunyanes!

salut i mos veiem...pel País Basc en aquest cas!

2 comentaris:

Clara ha dit...

jajaja... molt bé... espero una cronica detallada del que vau fer diumenge al matí a la pastisseria... pq jo vaig haver de marxar...:P

Anònim ha dit...

He vist el video de quan m'esperaveu per fer-me un susto!! jajja! que bo, llàstima que us va sortir malament, ara, aquest vídeo que no vagi massa lluny per qué tampoc cal que tothom sàpigui el meu mòbil!!
Com que una nit com una altra? amb la colla del ganxet cap nit és com una altra, cada nit és especial!
Sort que em vaig acabar animant, per que al començament de la nit la cosa tampoc pintava massa bé...
Doncs res, que ja anirè passant pel blog!
muakarrinetss

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!