divendres, de febrer 15

resum de l'any

bé, després de molts dies tornem a actualitzar el blog. en aquest cas per fer un resum de les fetes d'anguany.


Vam començar d'una manera dificilment superable, entrant gratis a la FONDA!!!! tot això gràcies al sello de Peres i pomes, ara la nota de negativa de la nit és que vam perdre el sello......però no patigueu ja hem encomanat un altre sello, i més material de merchandaising!

Després de cap d'any van venir los reixos, on jo (lo joan) vaig perdre el mòbil, per variar, i bé ara vaig amb un que és Ciego i sordo, no se veu res a la pantalla, i nose sint... i lo julio va visitar nous locals com lo Cotton club.


destacat també lo concert d'obrint pas a Igualada, on no sabem perquè però mos van deixar les entrades a mitat de preu lo dona que les venia... Allí vam contacatar en los castellers de les terres de per allà, que em quedat que algun dia hi anirem a esmorzar. i l'undemà al matí a matar lo toscino!!

el carnaval va ser un poc fantasme, va passar de tenir mil opcions: montar una carreta, solsona, la cursa de llits.... a no fer res! un arrofredats d'aquestos potents mos va dixar fora de combat...


i per últim el concert de betagarri, on per variar vam conèixer la camarera simpàtica que asperem que haigo visitat la pàgina! que per cert al concert hi faltava la colla del ganxet i companyia que se'n van anar a l'alguer sense convidar!!


i ara aquest cap de setmana (demà) estem pendents d'anar a l'Aleixar, on mos van dir que estàvem convidats...però el tema transport, està una mica fotut, i jo començo examens dilluns, així que aver què fem!!


au salut fruites!


p.d: lo del club ja s'està engegant, en breu rebreu un correu, si encara no en sou membres envieu un correu!!!


p.d: si tiniu fotos, envieu-les al correu: peresipomes@gmail.com

1 comentari:

La Colla de Joves de l'Aleixar ha dit...

Bones Peres i pomes, us vam estar esperant a l'Aleixar per la festa del confeti amb l'Oruqestra Girasol.

Wenu si aquesta no ha pogut ser però a la següent no i podeu faltar eh!! ja sabeu q x dormir no patiu q tenim lloc de sobres al nostres locals.

Si voleu veure el festival que es va montar mireu la nostra web, on podreu torbar fotos.

El link és: www.cjaleixar.blogspot.com

PD: Si mireu fotos de bilbao crec q en alguna sortireu.

Força festa!!!

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!