dissabte, d’agost 25

Aquelarre

otra vez amb la furgo, i aquest cop en radio i tot!!
bé com suposo que ja haureu vis hem fet molts vidios, i ara lego crearem los canal PERESIPOMES al youtube, de mentres aquí vos en dixo algun vidio (un segon que lo busco)ja està buscat

weno com és pot veure aquest cop sí la furgoneta anava ben plena!(que recordem que encara no te nom....i hi ha el concurs en joc.........)
Pel que fa a la festa, tiniem intenció de vendre bocates ja que és una cosa que encara no hem fet, i clar en esta vida ja ho diuen que s'ha de probar de tot, però resulta que la mare no va encomanar les 50 baguettes a Cal Mestret i allavòntes no tiniem pà...així que ho vam dixar còrrer.
Vam arribar a Cervera a l'horabaixa, i vàrem anar a montar les quexules, i ooh què xules al montar-se, potser vam fer un vidio i tot, (ja le trobat)però no m'anrecordo ara. Weno després vam enfilar cap a la Vila de Cerva molt d'ambient los carrer a rebosar de gent, moltes xiquetes majes, i weno na fent per allò.
Van fer concert de la Gossa Sorda, mos vam trobar en Manel bona persona, i la gent de Iesso, després destacar un dels millors actes que és la correguda del mascle Cabró. Explico:
Una plaça arrebossada de gent, a les quatre del matí, i penja una polla que te els ous a dalt, per la polla d'unes dimensions una miqueteta més grans que la de hom, (aprox. 2m de llarg i mig de diàmetre) surt una especimen que està format suposadament per aigua i com una mena de xampú, val a dir que és una cosa que al principi fa com una mica de mania, però posteriorment dona com una recalenton al cosa a l'asbarriar-li a d'altres persones.
bé, després de la ruixada del Mascle Cabró van fer los Strombers en concierto, va està bé, i després enfilant cap a casa mos vam trobar Lo Violo, que ere un home molt motivat i què ho feie molt bé i que tocava una viola, i weno allí jugant al corro de la patata però a ritme del Violo i va està bé, destacar també que hi havia la xiketa del cabell curt i la seua amiga que la setmana que ve si anem a les Borges de festa major monanirem a dormir a casa seua (o fico per que ho sàpigon)
i weno després enfilar cap a la tenda una feinada, sort d'un xic de rastes que mos va il.luminar el camino. I weno a la tenda...

De lo diumenge i La Culet i la seua amiga ja en parlaré a l'altre que sino se fa molt llarg i la gent no llegeix...

1 comentari:

Eric Santesmasses ha dit...

Buones... per saber qui soc, molt facil... entres al meu blog (http://esantesmasses.blogspot.com/) i entran a ma dreta hi ha la meva foto... soc l'eric =)
Apa doncs, ens veiem dema, bueno avui (divendres) al assaig de lleida si es que veniu =)

Bona nit i tapet

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!