diumenge, d’agost 12

Estreno de la Furgo

La furgo ja està estrenada oficialment per PERESIPOMES!!!
bé donat que hi ha moltes coses a explicar, faré una crònica breu, i més tard algun dia que no astiga cansat una de més llargueta en més detallets ;)


Hora de Partida del centre d'operacions Peres i Pomes 22:00h
Tripulants a la furgo: 3 (si vam començar fluixos pero...)
Destí: Iesso (Guissona)

bé com he dit que siria breu n'abansare un poquet més....
Arribem tard a Guissona en los sopar dels cusins Cama.
Més tard en la furgoneta ara ja sí cargada i per camins m'onanem a Sedó a veure los tremendos i the comapanys (sí son los mateixos, però se canvien la samarreta)
Allí fem el primer sorteig en Directe d'una caixa de Pomes i Peres venen tires (dos tires 1€)que li va tocar a un tal David de per allà dalt a Sedó, des d'aquí donem Gràcies a tothom que va comprar i a tothom que ens va ajudar a vendre tires.
Afegir també que els 40 i pico euros de benefici, és van emplear 20 per donar de beure a la furgo i 20 i pico per donar a beure a naltros i amics!

Weno la festa va acabar bé, per casualitats del a vida vam anar a dormir a casa d'una noia que no coneixiem de res... (la feinada va ser a l'undemà al matí perque els pares no mos veiessin a l'abandonar la casa.) i bé més tard vam anar a una aldea cercana a "l'actuació" dels castellers de Guissona, que weno per ser que porten tres mesos sols no està mal els castells que ja comencen a fer.

Ja a les tres i algo (tard com sempre) vam arribar a dinar a la Mansión de Cal Capellades de Ponts i alli mos van donar minjar i aquestes coses, des d'aquí agraïr també a la família capellades i amics, i molt especialment al pare i la mare, que tot i que no hi vam poder parlar gaire ja pareixien molt simpàtics, no patiu que tornarem!

(uf sort que he dit que aquesta siria la curta ee i encara me quede les inundacions a cal cavall)


Weno pos com ja e anticipat després mos vam anar a montar cavall( weno aquesta ere l'intenció.)

doncs bé després de tardar lo que se pot tardar a trobar una persona que no sas al poble que està, amb la cobertura del mòbil que no hi ere i amb la furgo amunt furgo avall...vam anar a montar cavalls...bé allí....és que casi bé no calen paraules, sols veien les fotos...ja n'hi haurie prou...però weno...com que les fotos encà no estan...dixem-ho en què anant a montar cavall vam tenir que agafar un raspall perquè se mos inundae la casa de Can Cavall....

weno després de una hora de fer nar los raspalls mos vam anar cap a casa, sense haver montat a cavall, però tot i això fent una valoració positiva de l'estreno de la furgo, que per cert encara no te nom...


fotoss xuless

4 comentaris:

Anònim ha dit...

quan es van fe fotos??ki va fe fotos??on es van fe fotos??
ojo lo k penjeu k quan siga ministre de salut publica no voldria k rodessin porai fotos k poguessin fica merder!!

joder la birra...

Anònim ha dit...

ueee!!!! a muns pares tb els i vau caure de perles!! ja sabeu torneu quan vulgueu po a poder ser mes aviat per la tarda q no passi com laltre dia q n vai pode kda am l joan pq tenia molta son... em sap greu joanet!!!! un altre dia si :) u teniu super ven muntat aksta web eh, marade mol :D

un petonàS* als doosss!!!!

ah si, el david k li va tocar el sorteig és de Ponts i és amic meu... ja em va plica k casi es kde sense pomes...... ¬¬' jajajaja
:)



att; *nunu* (KP) <||*||>

Eric Santesmasses ha dit...

Ostia merda!! Que ai futut el comentari al post anterior... xD Bue li foto un copiar pegar perque el vegueu mes que res =)

Nens!! Casun ronda, soc dels margeners de guissona =) Sus deixo el meu blog per aqui perque hi foteu una ullada de tan en cuan si us va be i tal... http://esantesmasses.blogspot.com
A vere si surten els carteslls de la festa major de guissona pero crec que esta el 7 8 9 i 10 de setembre o porai va la cosa, u dic perque u fiqueu al vostre calendari. Apa nenus, nos vemus per aqui guissona... Io ara min vaig a mudar que avui mos venen los de la tele al ansaig i em de estar guapos .

Nus vemos per aqui!! Siau!!

PD: Deu vos guard fills
PD2: Io pomes, q les peres no magraden =)

Anònim ha dit...

ooohhh yeeaaahh!!!

suposo k sabeu ki soc... la de Ponts k no es de ponts, la de Guardiola!!

k us vam donar menjar diu... més bn dit, vau buidar la nevera!!!!! ajajaj xo va valer la pena, ns ho vm paxar b, no?
sa de repetir...

al gent, ens veiem!

x cert!! veig k les fotos dl Senglar Rock son bn pobres... ja us en passare! k ara n tik al meu ordinador!

un petonet ben fooort!!

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!