dissabte, d’agost 18

Primer fracàs de Peres i pomes

Ja vam començar la nit estranyar havent de parar a Sopar a Bellpuig pagant-nos el sopar nosaltres (cosa que no ens sap gens de greu però....que trobem rar)
Vam anar cap a Maldà i bé la intenció ere anar postriorment cap a Passanant, però degut potser al beure que portàvem, potser a les sinyoretes que venien els tickets, potser a les files de cotxes que no paraven de crèixer, degut potser a tu que llegeixes a això i que voltaves per allí....doncs vam decidir quedar-mos.
I bé com sempre otra vez los cochambre (gairebé no els hem vist aquest istiu) i weno pos molt bé l'ambient quan se comença a fer tard busquem casa, però primer fracàs, UNA MARE NO ENS DEIXA ANAR A DORMIR A CALA SEUA FILLA. Malgrat tenir el vist-i-plau del pare i la filla...ves per on a la mare no li va semblar gaire bé, però no res, la filla per demanar discúlpes ens va donar dos tickets de beure, menos és res...
doncs bé, després vam conèixer algunes altres cases però no eren pròximes a l'aldea de Maldà i s'havia d'agafar el cotxe, i això a naltros....no ens va gaire...així que vam continuar la recerca. fins que vam trobar dos mosses, que anàvem bé fins que vam descobrir que no coneixien al cobi...bé arribats a les sis i pico del matí i sense trobar res...vam decidir anar a dormir en les xiketes que no coneixien el cobi...però alegant motius de tietes i posteriorment afegir que els sabia molt greu.............................vam haver d'anar a dormir al cotxe....
Vam concloure que ja tiniem lo Primer fracàs de Peres i pomes. No hem aprés cap lecció però weno, bé ens ho vam passar eeh!

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!