dilluns, de setembre 24

Missatge des de Malta!!!!


Bones peres i pomes d'arreu!!!!!
Aqui va lo meu primer missatge des de malta (perdoneu les faltes es que lo teclat va raro)

Pos weno primer de tot dir que peres i pomes ja es internacional!!!!!
Aixo es un estiu perpetuo, cada dia hi ha festa, despres d'una setmana cumplin cada dia per coneixer noves fruites, la cosa ja s'ha calmat. Aixo per dir-ho d'alguna forma es com Salou, festa cada dia, de discoteca per aixo i ja sabeu que a les fruites no lis agrada gaire aixo, pero com que la primera setmana he fet clases per la tarde pos he hagut de sortir cada dia. Pero weno ara aixo ja comensar a canviar...ara fai classe pels matins i fem mes festes a casa i coses d'estes. El clima es com si fos a mig agost, una calorota pero weno soportable, la platgeta esta al costat.
Weno tampoc me vui anrollar gaire sols proposar-vos una cosa.
per la get que vulgui:
per la gent que vulgui si vol que li escriga una postal que m'envii la seua direccio i nom complet i tal i qual al correu: uncomtu@gmail.com
Jo intentare vos enviare una postal, escrita per yo i per suposat mangada...que les postals aqui com a tot arreu les regalen. Pero...la cosa es que no li ficare sello...avere que passa...aixi que qui vulgui ja ho sap lo que fer! No prometo que arribon ee pero....ves que tot quedi per un simple sello...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Records desde Fraga!! jaja.. l'any q ve... festa altra vegada,e?

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!