dimecres, de setembre 19

BELLPUIG

Va ser el dilluns 10 de setembre encara amb la ressaca de Tarrega el primer dia que peres i pomes ens vam separar... vui dir que sols va fer de fruita un dels dos l'altre es va quedar a casa per fer les maletes que ens marxava cap a Malta a implantar la empresa de peres i pomes a uns altres països

Be doncs una de les dos fruites va enganyar a uns quants fruits secs per anar a Bellpuig on eren festes i tocava Betagarri i Tremendos, vam fer una mica tard i Betagarri ja portava un parell de cançons i desprès de un gran concerts amb les típiques carretilles (fen honor a diables de Almacelles) els típics castells (fen honor als marracos) i donant abraçades a tothom i petons a totes... b i la típica pregunta on tenim la poma que si peres i pomes sa acabat que si us separeu ja no es el mateix .... tranquils fans de peres i pomes que això no acabat la web esta una mica parada ja que estem fent una web nova i estem treballant amb ella i estem preparant noves sorpreses... si teniu alguna proposta per a la web ja sabeu peresipomes@gmail.com. Una vegada acabat els concerts feien un cercavila de aquells que fan a les festes típics però ja aviam de marxar i amb la ressaca de tarrega vam fer el cercavila amb cotxe i al arribar a la sortida de camí cap a casa que el dia següent es la diada i as de complir


Be em donar records a la Anna de Bellpuig on ens farà el nostre nou logotip de la web ja que es dissenyadora gràfica (ara que surts a la web ja ens las de fer)


2 comentaris:

Anònim ha dit...

eep eep ep ke treballa am una "empresa de disseny grafic" de dos treballadors i a mitja jornada no vol di ke siga dissenyadora gràfica...ho intento ser...de totes maneres gràcies pel piropo jajja

...axi ke tu ets la pera...
ya mu pensaré si us fai el logo...

*muuua! pels xiquets més aixerits de la terra!

Anònim ha dit...

nois hola
soc la mare del marraco manel us es de fer saber que la sindria i el melo van sortir d'allo mes bo, qui ho dubtava venin de les vostres mans, tot dolcesa, bondat i simpatia.
sou els vailets mes eixerits, mes simpatics i mes .... que hi ha a la capa de la terra.
Un peto
aniceta.
primers dies de tardor del 2007

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!