diumenge, de setembre 9

TOT ENLLESTIT A LA FIRA DE TEATRE A TÀRREGA

Ja ha passat Tàrrega, i buf què bé! hem decidit que l'any vinent haurem d'actuar-hi. Ja anirem donant detalls, però ja tenim pensat alguna coseta.
Podriem dir que aquestos dies hem fet un intensiu de teatre i ara podem estar ja casi un any sense ja que ja hem fet lo cupo. 18 hores de teatre consecutives, (inclos quan estàvem menjant) donen per veure moltes coses!! hem rigut, ens hem aborrit, hem intentat dormir, i com no hem conegut molta gent interessant! (si ets sents aludit/a pots deixar un comentari, sino tambe el pots deixar ee) Fer una mencio especial, sense menysprear l'altra gent que vàrem conèixer al bar de "la cuina de sempre", un bar molt bé, tipic negoci familiar on treballen mare, filla i algun altre familiar mes. Doncs bé si mai aneu aquell bar pregunteu per Peres i Pomes, o sino mireu la direcció que hi ha al final de la pancarta de les ofertes del dia!
Be ho dixarem aquí ja que podriem anrollar-mos molt però ves...és dumenge....tinc son...bé, weno també mencionar no a Tarrega sino avui dumenge el Debut de la Colla Margeners de Guissona!!! avui gran actuació amb tres castells de sis!! deunido, mos hem anat a dinar allí i després em jugat un ratet a l'aigua fins que hem acabat ben xops, i després a desmontar les tendes i a dormir! aixi que....boranit!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

wola q tal va x aqui nia q teniu sort i podeu anar a la fira, i daltres q x desgracia stan al canada i no poden, ui quin greu qem sap jejejeje
weno que us vagi mol i mol be la fira i a ver si l'any que ve us veieu en cartellera eh!!

Anònim ha dit...

wola, jo no soc al kanada pero tampoc puc venir a la fira, em de cuidar les peretes petites.
ei pera que te queda poc per anar a buscar fruita a una illa.i això q alli trobaras especies d'aquí.
apa que feu una bona macedonia.

Anònim ha dit...

ei!! daltres tpc no poden anar a la fira..:(...NI per canada ni per cuidar peretes petites sino perque... se'n van a Malta el disabte!!!jejeje vec q es molt familiar aixo eh!!!jejje aixi magrada! venga ens veiem!!

Anònim ha dit...

Cusiiii!!!
he vist akesta pagina al subnik i m'ha fet gracia entrari! esta mb!! kina paciència k teniu!
doncs res només volia saludarte!^^
k vagi mbbb!!!!

Anònim ha dit...

BoNeS camarerooos!!!

volem saludar al barman que no va veure la pinçó que hi havia al bar i ens va fotre el gel amb els dits!!! jaja
nOmes dirli que tot i les bones dots que va demostrar, segurament es guanyaria molt millor la vida fent de pallasso, com teniu pensat fer l'any que ve per la fira del teatre... fins llavors, paseusu be!

Anònim ha dit...

stik esperant cronica de torrefarreraaaaaa

Anònim ha dit...

sisi, sembles molt bon tio i tal, però en realitat ets un egoista, només penses en tu i en com pots destacar, i com t'ho pots passar el millor de bé possible, sempre sense pensar en l'altra gent q potser ho passa malament x culpa teva.
segur q no saps a què vé tot això,xo només cal pensar en l'hivern passat.
m'hi jugo algo a q no te'n recordes, pq mai he sigut gaire important x tu.

Anònim ha dit...

uix quines coses de dir.
Ves en aquets moment jo, lo joan, no sap qui ets... me penso que lo julio tampoc, pero per si acas si vos estos temes tractem-los una miketeta mes per privat. per exemple enviant un correu a peresipomes, o com vulgos xiqueta, pero ves per aqui quede un mica lleig, tot i que el teu comentari aqui esta, per qui se'l vulgui llegir, i per qui vulgui opinar al respecte.
Aix si pots ser aclarix-nos a qui dels dos te refereixe!
SAlut i mos veiem de festa!!

Anònim ha dit...

més voldries q ho tractés en privat... així ningú s'enteraria d com ets realment! em refereixo a tu, joan.

Peres i Pomes ha dit...

bé doncs, si tantes ganes que tothom s'enteri de com soc realment, endavant...
Sempre és bo tenir opinions de tot, així que si tu creus que el meu caràcter "real" es tant diferent al que deixo veure, i què soc tan hipòcrita, doncs endevant, aquí pots deixar el teu comentari i no patixos que diguis lo que diguis no t'ho borrarem.

Joan

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!