dijous, de novembre 1

CastanyadaRock (en construcció)

Estem fent redactant la crònica de dia 31 d'octubre en breu la podreu gaudir. Ja podeu anant deixant els vostres comentaris si vas ser un dels afortunats que portes una marca per algun lloc del teu cos, busca't la marca!!!

RECORDA QUE TU MENGES PERES I POMES


La crònica:

Una altre d'aquelles festes que podriem dir que s'han d'enmarcar: kilòmetres, concerts amb bona música, whisky en aigua, bon ambient i com no, peres i pomes!!
Aquesta vegada va tocar anar a parar a Piera! al costadet d'igualada.
Vam marxar de lleida després de l'assaig de marracos. I tot i que lo sinyó antonio mos va preparar uns grans macarrons i mandonguilles no mos vam poder quedar... ja que haviem d'anar a Piera i n'hi ha un bon rato!
Arribats allà, i abans de baixar del cotxe ja mos vam trobar lo sinyó Pepo montant la tenda de campanya. Allí vam grabar un vídio que més tard ja penjarem a l'apartat de www.youtube.com/peresipomes.
Després ja mos vam trobar en tota la gent de sempre: lo clivi (este cop en la xiketa) lo charlie, los d'arbeca, la xica de Badalona, la Valenciana, la freda, les noies deVilanova de Bellpuig entre altres! i weno que dir dels concerts, unaltre concert d'aquells on se te barra lliure (gràcies barri & Co)però realment no fa falta beure perquè ja t'ho passes bé en la música, però ves...si teu donen no farem un lleig! i bé llavors va arribar el moment de traure el sello!!
i anar marcant a tothom, segurament si és tu primera veç en la web, deus tenir lo sello marcat: a que és xulo eee! Pos weno vam astar marcant per allí, per poc anem a la presó, tot i que havien passat la proba del kobi...i fins que no sabem com............se van acabar los concerts! vam astar un ratet per allí diambulant, fins que lo sinyó Sergi mos va fer anar cap a dormir a casa seua, però abans vam fer una última estació a l'estació de trens de Piera. Allí....weno allí vam continuar sellant a la gent, i un cop sellats tots....a dormir!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

porto 5 marques de la vostra web i m'hi he passat jajajajajaja

Anònim ha dit...

a mi tambe em vau marcar.. precisament a l'estacio de Piera, l'ultima parada que dieu que vau fer. i estava dormint.. no us vca fer pena? xD

apa, saluut!

Anònim ha dit...

ostia!!!!!

no se si us akordareu, xo io sok una de les ke vau sella alla a lestacio de piera! I 6 markes q porto vostres:4 a les mans i 2 al fron!!

wenu dons res, q dp d tantes markes mavia d passa per aki!

apa, segui sellan ala gen!!!

Anònim ha dit...

(soc la dabans)


vatres sou els d la famosa kançoneta de alla el sengla rock: tink lo kap kom un bombo???

brutal kanço!!!

folguereta ha dit...

he que la canço era meuaaaaaaaaaaaa!!

jeje

Demano disculpes publicament a la güep, per no haver pogut assistir a la castanyadarock, baixa laboral..

aixó si tot el finde a Manresa a vore si ens vem per allà.

Un petò bandarres!!!

Anònim ha dit...

Aki una altraa a ki vau posar el sello!!!

Aps i k per cert, em vau dir k servia x entrar i sortir del pavello!! XDD

Jo tb vax sta al senglar rock! jajajaja Axis k vosaltres sou els d la cançonetaaa! k fort! jaja

Ingaa, molts petonetss dsd vilafrancaa! :D

Anònim ha dit...

fred tu, xato! xD

mua!


pd: la tinta , no es llegia al kap dun rato! xD ... mala kualitat? juju

dws

Anònim ha dit...

eiiiiiiiii, doncs jo en tinc moltes de markes de sellos!!
4 a les mans, 2 a la panxa, una al front i 1 al coll!
auuuu salut i força al canut!

Peres i Pomes ha dit...

Bones fruites d'arreu!
sí ja sabem que la tinta en sí no es de bona qualitat, però ves, en principi si no se te la pell calenta, o se sua, no se'n va, ara bé...
Pel que a fa a la cançó, sí també vam fer la cançó coneguda internacionalment de: "tinc lo cap com un bombo"
de moment, com la web va una mica més retrasada del que mos pensàvem (és que no tinim temps per tot) començarem a tirar endavant amb el CLUB DE FRUITES PERES I POmES, per ser membre només cal que envios un correu demanant informació al correu peresipomes@gmail.com i te direm que has de fer. Per suposat és totalment gratuït.
salut, i recordeu que vosaltres mengeu Peres i pomes!!

P.D: recordeu que les marques en un poc d'aigua i sabó marxen, ara bé sempre és bo tinir un record del concert

Anònim ha dit...

tinta de mala kualitat dieu???

el q ma kosatt treurem les markes aketes d les mans! Me les e rentt miles d vegades am aigua i sabo i ni a 2 ke enkara sem veuen!


salut!!!!!

Peres i Pomes ha dit...

això és que quan te vam ficar el sello la teua pell no estava gaire calenta...

Anònim ha dit...

Casi mos asfondreu la tenda animalsssssssss!!! Q em pensava q em passaveu x damunttt!!!!

I al Clivi ankara no li han marxat los sellos....

Ptonets!

Anònim ha dit...

no m'han marxat los sellos encara
animaaaaaaaaaals!
peró de que està feta la tinta dels sellos!??
apa
a menjar peres i pomes!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

jajaj! vaya... a mi no em vau sellar a piera, xo les markes de bellvís van kostar lo seu a marxar!! xdd! teu ben pillats! ;)
venga, k vagi bbb!!!!
dewwww

Anònim ha dit...

bones!!
encara mas de torna el boli q em vas prendre per escriure per tot arreu la web aquesta e?¿
sisi el disabte a Linyola!!
i la tinta com costa de marxar!!

venga
vagi bé!!

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!