dissabte, de novembre 3

Correllengua a Linyola

Altre cop de Correllengua, aquesta vegada però a Linyola, amb Revolta 21, Igitai-a i plouen catiximbes!
però abans de tot això el sopar a Penelles. L'història d'aquest sopar per la gent que no ho sàpigui és revolta pel volts del juliol del 2006, aquella vegada també hi havia concert a Linyola dels laxnbusto i la dharma o algo per l'estil. Allí al acabar el concert vam començar a regalar a tothom que volia síndries i prèssics, dos sinyoretes, de lo bo que van trobar los prèssics mosvan dir que algun dia mos invitarien al seu bar del poble (penelles) de lo bo que havien trobat los prèssics. I bé no direm dit i fet, però al cap d'una any i mig hem tancat lo tracte! i mos van donar una sopar més boo lo típic plat combinat però fet en mol
t carinyo per la mare de les sinyoretes, i en acabar un poma i una pera de postres (com se veu en la foto quan la penjon)
Acabat los sopar mos vam anar cap a Linyola (a 5km) i weno allí la gent de sempre, potser una mica menys de l'esperada, però bé tampoc mos podem queixar per ser casi a l'hivern i per ser un correllengua. I pos bé poca cosa més a destacar...bon ambient a la barra, nar sellant a la gent que ja comença a ser una cosa habitual i na promocionant les pomes i peres!


A la imatge al restaurant de Penelles menjant els postres. com no podia ser d'altra manera, una pera i una poma!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bones!
no si a linyola la barra hauria d ser mes gran q la pista!

vsca linyola!!

Anònim ha dit...

Buff, no se si llegireu aquest comentari, que am la de coses que teniu per aqui, una s'hi pot perdre! i més jo que em perdo facilment!
Així que peres i pomes..., però no m'ha quedat clar, joan, quina fruita de les dues ets tu! ja ho aclariras algun dia. Com veus he fet cas del que vas dir i he entrat a la pàgina, de fet crec que nosaltres també vam fer un bloc així però n m'enrrecordo de com se deia la pàgina xD, ah! i l'explicació de com fer un entrepà m'ha encantat, ara ja puc dormir més tranquila!
Veig que visiteu molts llocs, a viam si us motiveu per passar algun dia pel maresme (Arenys per na bé) que de tan en tan també fan alguna festa bona.
Res més vaig a dinar a casa els meus companys (intentaré no perdrem)!
records i abraçades desde Girona perapoma ! ;)pto

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!