dilluns, de maig 5

CAP DE SETMANA DE FIRES




Aquest pont de maig varem sortir poc però lo suficient per pasarnusu d'Allò mes be El dimecres ens vam quedar per Lleida i lo típic que si Falcata i contents i cantant direcció cap a la Boite on vam tancar i au cap a casa a dormir que al dia següent s'havia de anar a veire una mica de titellesDissabte ens varem dirigí cap a la bonica vila de vila seca que com el nom diu no te platja i no hi ha giris amb "zapatilla i calzetin" això ens van dir.Al dia següent ens vam aixecar i au desprès de tota una nit de concert en concert per que de platja no però de musica si que fan a cada carrer i a cada plaça pos au al mati un altre cop a tornar amb la musica però ràpid que fia'm tard que ens esperaven per dinar...Avanç de dinar vam passar per les retencions típiques de la operació retorn del pont de maigUna vegada passades les retencions vam parar a dinar a L'espluga de Francolí a on ens esperaven les nostres amigues de la colla "Les Marranotes" que ens van portar a dinar i desprès vam anar a casa de la Palometa ja que a casa de la Laura ja vam passar-hi una nit i ja vam conèixer els pares així que vam anar a conèixer els pares de la Palometa i a fer la migdiada, tocar el piano, dutxa'ns i tot allò que es fa una vegada fet tot això i desprès de dutxa'ns amb botelles d'aigua del bar vam agafar camí cap a Lleida que encara feien titelles...

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!