dissabte, de juliol 5

Senglarrock 08


Bones dia des del Senglar!!!


Mos trobem a la sala d'ordinadors dels Senglar, i la fotògrafa oficial de Peresipomes mos a donat lo nostre cd! no sabeu pas el munt de fotos que em vist! dos anys en fotos!


Ahir a la nit ja vam començar amb els jocs tradicionals: les cadires, el mocador, etc...


Avui prometem que més! mos nanirem d'un lloc a un altre, si estàs al senglar i estàs aburrida, passa't per la tenda, sóm los de la borrasa de collir aulives, la primera tenda! t'esperem per allí, ara mos am d'anar de festa!



salut!






la fota de l'any passat amb al pancarta d'abraçades, enguany encara que no tinguem pancarta continuem regalant abraçades!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Aiaiaia...encara porto enganxat un gomet vermell i un segell al braç de peres i pomes....vosaltres heu alegrat més la festa al Senglar...perque estava la casa molt apagada!!!!!

Salutacions

THE GOMETS ha dit...

Eeeeei!!
Ja tenim fet l'àlbum de fotos! Al nostre blog hi ha el link...

Hmmm au, a dormir!!!

Anònim ha dit...

Els que duieu gomets vermells ereu vosaltres o era x alguna cosa en especial. Gran senglar rock!

Unknown ha dit...

com que no havia pancarta aquest any? I en què anava embolicat el Joan el dia dels "jocs tradicionals"?

Gran, gran senglar!

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!