diumenge, de juliol 1

Senglarock

La crònica:

Uff sols de pensar-hi ja me canso.. ho farem una mica resumit, així mos entendrem millor.
Vam anar en un puesto(Basses d'Alpicat) feien concerts, mos van dixar entrar, vam veure molts concerts, vam regalar moltes abraçades, vam expressar el nostre estat del cap diumenge al matí tothom qui vam poder, (veure) i com no voliem plegar vam anar al riu de lleida dinar.
Més o menys vindria a ser això. Seguidament adjuntarem fotos, i recordeu que podeu visitar el video del hit de l'istiu.


Si tiniu més fotos en la pancara, video, passsejant, fent el mec, etc, envieu-nos-les!!!! peresipomes@gmail.com

6 comentaris:

Anònim ha dit...

uaaaaaaaaaaahhhhh


Que MaL que esteu nens!!! xDDD molt bona "mi primera vez" i el Senglar rock!!!!!!! XDDD gran crònika detallada i tal... eii pos sta wapaa eh la web! ;) mu bb nens així us fareu mundialment famosos!!! :D


jo voto.. k este finde heu de venir a PRADES!! perfavorssssss la festa del cava!!!!! concerts en faran més.. xò el cava.. és el cava... ;)


aleeee petons pals dos!!!! :D



PD. Sóc la Carla Bisart!!! ;)

Anònim ha dit...

Eiii nois!! akesta pagina tindra exit eh!! però aixó si, l'heu d'anar actualitzant sino...mal mal!! volem veure més videos i fotos i comentaris...

Vinga aupa, peres i pomes i
amunt els Marracos

Anna Torreta

Anònim ha dit...

Hola Senyors,

Acabo de visitar la FAMOSA, ESPECTACULAR i PROMETEDORA PÀGINA WEB...

Endavant... n'espero
LO MILLOR!!!
Jejeje.

Visca Marracos.

LO TORRETA

Anònim ha dit...

io sol volie dir q... vai tenir sort i me vai endur una abraçada gratis!!!!! juju

mlt bona la web ;)

Anònim ha dit...

Eisssssss!!!!!! molt bona idea lo de la web,. L'explicació del senglar molt bona, lo k aixo dana a dinar al riu....ejem ejem.lo k es pot dir riu no o ere xo weno...am una "mica" d'imaginació...

si voleu fotos del senglar jo ni tink alguna porai, lo k am la pancarta de abraçades gratix no en tink cap, xo ni a alguna k sta b....

weno noois cuidevos molt, ens veiem...........muaksssssssssssss


NeUS

Peres i Pomes ha dit...

weno ves neus, qui diu al Riu, diu al cotxe al costat de les piscines, però tot e lo mateix.
Neus envia-mos les fotos totes totes les que sortiguem algun dels dos a peresipomes@gmail.com

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!