diumenge, de juliol 8

Transegre

La transegre pals qui no ho sàpigon és una baixada en "barca" que és fa pel riu Segre a l'altura de Camarassa fins a Balaguer en dos trams. Doncs bé en una cita tant important no podíem faltar.
l'equip Peresipomes, aquesta vegada acompanyats de la tripulació marraca vam contruir una cosa que flotava per abansar per les aigües del riu segre. Dos dies de durs treballs per fer els acabats però al final va quedar una bona andròmina.
La festa en sí està molt bé, perque comença ja a dalt de la barca. Aproximadament 275,3 embarcacions, cadascuna en la seua tripulació (aprox 3256,7 persones) i cada tripulació en la seua cerveseta (aproximadament 7453,2 llaunes de xibeca 6430,9 llaunes de cervesa i 2,0 de voll-damm) doncs bé tots baixant alhora pel riu segre, un gran festival dins de l'aigua, algun portaven música i tot dalt de la barca. Naltros com no podia faltar vam fer un pilar dalt de la barca (ver diario Segre pàgina 35) entre altres coses!
Per la nit festival en hotel cochambre i unaltre grup cuyo nombre no recuerdo, i weno per les tendes també un bon festival ( no entrarem en detalls)
L'undemà de bondematí a les deu diana i a fer la segona etapa, més curteta i amb més corrent, però vam arribar tots sans i estalvis, alguns remaren més que d'altres però un bon final.
A l'arribada a Balaguer com no podia ser d'altre forma vam desplegar la pancarta "Abraçades Gratis" i vàrem anar a donar una forta abraçada al presentador de la cursa i a la seua acompanyant!
i això és tot, weno també dir que ja tinim una mare que mos va convidar a dormir i a minjar paella per l'any qui bé!!
després de tot un bon dinar amb la representació dels senyor de los anillos inclosa, algun dia potser ho penjarem al youtube!!

per anar fent boca aquí dixo el link del fòrum marraco: (Link)

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!