diumenge, de desembre 9

Peres i Pomes voltant per Euskal Herria


Bones fruites d'arreu!

moltes coses a explicar i massa cansat ara mateix: furgonetes, guitarra, sello, tinta per tota la cara, italianes, franceses i austríacs, pinxos, canyes, fotos, bascos, més i pinxos i més canyes, bars discoteca, Joan de Bilbo, més furgonetes i més quilòmetres, pluja, habitacions compartides, i un nou club de fruites per conèixer!!

Aquests noms serien utilitzats per fer una llarga descripció del viatge per les terres basques durant aquest pont. Alguns amb més freqüència que altres. Però això ja arribarà que ara estic bastant cansat i Peres i pomes se'n va a dormir, però abans volem demanar a Tothom que tingui fotos!!! que les envii a peresipomes@gmail.com

Per suposat també podeu dixar algun comentari a tothom que hem conegut durant aquest quatres dies!

Una altra cosa molt important! Ja està en marxa el nou club de fruites PeresiPomes
si voleu més informació sobre com apuntar-se al club envia un correu a peresipomes@gmail.com amb l'assumpte club, i ja us enviarem el qüestionari, és totalment gratuit!!




per veure totes les fotos: apreteu aquí

3 comentaris:

Anònim ha dit...

kaixo!! q dir d ste viatge... lo unic dolent ha sigut que eren pocs dies!! encara que el ritme de birres no se si l'haguessa aguantat io molts dies mes...juju i que gran kalea joan de bilbo...completament enamorada del Belfast i cia!!

Agur!

Anònim ha dit...

Doncs sí, realment ha estat un viatge inoblidable... amb aconteixements tant sorprenents com la trucada espontàneas a l'autora d'un quadre desconegut, la disfressa esporàdica amb bosses d'escombreries blanques i negres, un tetris humà dins d'un cotxe, una cantada popular entre cotxes amb els mans lliures dels movils o l'inici de la creació del club de fruites PeresiPomes, com no podia ser l'un altre manera, en bars i restaurants ;-).
Espero que poguem repetir experiencies similars molt aviat i passarnos-ho tant bé com en aquesta... Petons i abraçades a tots els membres del club!!!!

folguereta ha dit...

nois, una entrada per vosaltres al meu dietari....

salut i bones tetes

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!