dissabte, de desembre 22

strombers a puigverd

Una vegada més un concert d'estiu al mig del hivern!!

Aquesta vegada amb el ja podriem dir els nostres amics strombers!
Una arribada al pavelló del concert una mica decebedora ja que no arrivaben a 20 persones dins la sala, però era una falsa apariència del que seria la nit.
Fent temps per allí vam parlar amb lo sinyó stromber que més tard mos va dedicar una cançó (o algo per l'estil, no m'anrecordo esactament que va dir al micro però van dir que havia dit algo de Peresipomes) i un cop fet prou temps cap a dins. Un sarpat de tickets de la nostra amiga la rossa, i a esperar. i la gent va arribar, ja els mítics companys de concerts, la colleta d 'arebeca, los germans d'alcoletge, lo folguera, xarli, les xiketes que sempre acompanyen, i res que sense quedar prèviament ni res per l'estil, ja hi estàvem tots otra vez a disfrutar d'un concert!
Llàstima que faltava lo sinyó Pepo per fer de les seus, ultimament està faltant massa, no sé pas que li deu passar.

doncs bé el concert de puta mare com no podia ser d'altra manera, llàstima que ens vam deixar el Sello de Peresipomes, i no vam poder marcar a ningú. però una cop acabat lo concert va venir potser el millor de la nit: primer de tot al "hall" del pavelló el típic joc amb les cadires avere qui se quedava sense, molt divertit tenint en compte que hi havia més cadires que persones però sempre hi havia alguna persona que s'assentava a terra (me penso que hi ha un vidio ja us diré l'adreça) després un Gran Tren Cadiral, a lo largo i lo anxo del "hall" fins que vam intentar entrar al pavelló i no mos vam dixar.

fotos del concert i altres

i per últim, la mòmia de peres i pomes: en un rotllo de paper d 'aquells d'aixugar-se les mans mos vam ambulicar rollo mòmia, va ser divertit...


un cap acabat de fer el pallaso i passar-mos-ho molt bé, cap a dormir que la setmana següent bé nadal i sant esteve i toca molts dinars familiar



P.D: lo dia 29 monanem cap a Bilbo!! i mos falte el cotxe d'anada si alguna alma caritativa mos voldria dins lo seu cotxe nosaltres aniriem amb molt de gust!!!

4 comentaris:

folguereta ha dit...

el sinyor pepo esta de temporada, treballava a l'endemà...

Anònim ha dit...

¬¬

quina manera de robar-me fotos fillets...

jo encara no entenc les normes del joc de les cadires del club peresipomes... ja me l'explicareu...XD

ens veiem aviat!!

HeLeNa!! ha dit...

uaaaaaaaaaa!
no se encara com he arribat fins aquí, però.. hi he arribat! jiji



salut amics!
m'ha fet molta gràcia trobar-vos!

Peres i Pomes ha dit...

bones sinyores i sinyoretes!
Evidentment sinyora clara, an qui li hem de mangar les fotos si no a tu???
t'hem de fer una proposta de passar a ser la fotògrafa oficial.

hola lena, jo ara mateix no sé qui ets potser lo julio si que te coneix!

weno ens veiem, i avui divendres a igualada a obrint pas!!
salut

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!