dimarts, d’agost 19

Recapitulació

massa temps sense escriure, però amb bona excusa, ja sabeu que em començat la companya de peres conference, wiliams, blanquilla i de pomes gala i golden suprema, així que poc temps quede per actualitzar la web, no obstant, això no vol dir que no hi hagi temps per anar de festa, farem un breu resum fotogràfic del que han estat aquest cap de setmana:

Alfés, la cantant de dijous paella, para de cantar per ficar-se a la foto que mos estaem fent tota la família: colla del ganxet, gomets, comando garrigues i bell-lloch, i tants d'altres...


L'undemà un a treballar i els altres cap a la Llacuna, un feien strombers i la pegatina, el concert de puta mare, aquí vos dixem una foto en que si esteu atents podeu trobar una figuereta que se va escapar del pessebre:


Després mos varem anar a Pont de Suert! Teniem aquella assignatura pendent d'una festa de muntanya, i encara que hi havia més gent de la terraferma de la muntanya va estar prou bé. Excpte perquè les valles són una mica massa altes. Aquí vos dixem en la nostra camarera predilecta que mos varem trobar per allà. Com que no se veu gairebé, ja abansem que és l'Anna:






Falten les fotos de la gran aixecada del Porró de Arbeca en la qual vam quedar segons!!!!! Tot un mèrit i tota una copa i tot un porró el premi que mos vam amportar cap a casa!!

Sobre lo dissabte, vam anar a petar a Torregrossa, que feien festa GROSSA! per variar, los cochambre, no recordo cap festa de torregrossa sense ells, i bé una nit difusa, hi va haver de tot a dormir a la piscina amb esmorzar i cap a casa.

I aquest cap de setmana??? No ho sabem: Igualada, alpicat, bellmunt, si tens alguna proposta endavant!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Acredito que la cambrera si q sok jo, ancara q sols s'em veu el pel i encara gràcies....Akella nit no portava la càmara q se l'hi havien acabat les piles...
1 wizky amb xel + unaltre amb taronjada...

CaTSpY

Anònim ha dit...

Uix, volia dir wizky amb aigüeta!!!

CaTSpY

Peres i Pomes ha dit...

això això, whisky amb taronjada i aunaltre amb aigua, bé al final avui monanem amb lo cotxe ple cap a Igualada, trobarem lloc per dormir tots cinc? hi haurà qui desapareixerà? qui sap..?

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!