dilluns, de setembre 22

Comiat a la cova


Després d'un comiat molt emotiu a La cova, vos dic que ja he arribat Nova Zelanda! no he perdut cap avió!! sembla mentira eh!
doncs bé també dir-vos que he fet un nou blog!! l'intentaré anar actualitzant i tal, però uf, avere com va això, aquí el Julio avere si el va actualitzant, i publique algun missatge de tant en tant, que sinó això està molt mort.

I weno l'adreça del blog és fàcil un article "el" el meu nom "Joan" una preposició que indique lloc "a" i el lloc en questió "Nova Zelanda" així doncs l'adreça queda així.
www.eljoananovazelanda.blogspot.com

Doncs bé res més, trobareu més informació de part meu per allà.

salut i ens veiem per Nadal.

mi primera veç

Estic nerviós, no sé ben bé com funciona la cosa, i l'ambient de la sala s'apodera de mi.
Els meus que companys ja m'he n'han parlat, inclús algun agossarat m'ha aconsellat que miri el que fa ell... la veritat és que no ho fa malament, però ara em toca a yo, és el meu moment estelar, si tothom ho fa no deu ser pas tan difícil.

Uf, ja he acabat d'escriure el meu primer missatge del blog!! si me descuido me dura més que l'atra primera vez!!